Fx Jiu Jitsun treenitauko COVID-19:sta johtuen 17.3. alkaen

Tiedote COVID-19 tilanteesta

Fx Jiu Jitsu lopettaa ohjatut tunnit 17.3. alkaen. Myös tulevat seminaarit ja tapahtumat on peruttu. Päätöksemme nojaa hallituksen suosituksiin harrastetoiminnan rajoittamisesta ja yli 10 henkilön kokoontumisen välttämisestä. Tilanne on erittäin hankala kaikille. Päivitämme tälle sivulle lisäinfoa tulevan tiedon ja suositusten mukaan uudelleenavaamisesta.

Toivomme teiltä hyvät jäsenet ymmärrystä ja tukea tässä hankalassa tilanteessa. Pyydämme teitä jatkamaan jäsenmaksujen maksamista, että sali olisi pystyssä tämän pandemian jälkeen ja kaikilla olisi paikka mihin palata treenaamaan. Hyvityksiä jäsenmaksuihin olisi tulossa vasta vuoden lopussa tai ensi vuoden alkupuolella, kun tilanne helpottuu. Jos kuitenkin pystyt tässä vaikeassa tilanteessa auttamaan saliamme, etkä tarvitse hyvitystä, pyrimme jatkossa korvaamaan jäsenillemme tätä tukea esimerkiksi ilmaisten seminaarien ja tapahtumien muodoissa. Pyydämme tätä sen takia, että pystymme pitämään Fx Jiu Jitsun, meille tärkeän salin ja treeniyhteisön pystyssä näinä hankalina aikoina.

Ohjattujen tuntien tauon ajaksi voit esimerkiksi ottaa ilmaisen Martinin videokirjaston Vimeosta käyttöösi. Laita tästä yksityisviestiä Martinille.

Pyrimme tulemaan kaikilla mahdollisilla tavoilla vastaan harrastajia tässä ikävässä tilanteessa kun ohjatut harjoitukset jäävät pois. Tästä johtuen uudistamme 1.4. alkaen hinnastomme ja vastaantulona harrastusmaksuihin jokaisen sopimusjäsenen hinta on tästä eteenpäin 65€ kuukaudessa, oli lähtöhintanne mikä vain. Opiskelijoilla hinta edelleen 50€ kuukaudessa. Näin useampi teistä saa pitkässä juoksussa hyötyä. Tiukassa taloustilanteessa, jossa salillamme on peruttu kaikki jo myydyt ulkopuoliset ryhmät ja yksityistapahtumat, lovi talouteemme on melkoinen, mutta toivomme tämän tuovan jonkin verran helpotusta tilanteeseen, missä valmennus vähenee. Lisäksi on sovittu, että jokaisen sopimusjäsenen on mahdollista osallistua rajattomasti myös pystylajien tunneille 5€/kk lisämaksulla kun saamme salimme taas auki (opiskelijat +10€/kk). Näin kukin saa ohjelmaansa halutessaan 9 tuntia lisää ohjattua treeniä jokaiselle viikolle. Lisäksi kannustamme käymään paikallisten yrittäjien ravintoloissa: Muang Thai keskustassa, jossa JKL thainyrkkely nimen mainitsemalla saa 10% alennuksen, sekä Sepän Haiku sushissa FX juji mainitsemalla saa 10% alennuksen. Tuetaan näin myös toisen toimialan pienyrittäjiä tiukassa tilanteessa.

Pystylajien tunnit tulevat näkyviin kalenteriimme tämän tauon aikana. Uusi hinnasto päivittyy sivuillemme ja 1.4. sopimushinnat muuttuvat automaattisesti, eikä se edellytä teiltä mitään toimia. Pysykää pirteällä mielellä ja halaillaan toisiamme taas kun saadaan epidemia taltutettua. Oss!